Ogłoszenia

 

„Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wiązownica celem zwiększenia potencjału technicznego ”Dzięki wsparciu Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, jednostka nasza otrzymała wsparcie finansowe w kwocie 12 150 zł na zakup sprzętu i wyposażenia osobistego

Ministerstwo Klimatu i Środowiska,
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

                                               INFORMACJA                                                                       Wiązownica 28.08.2023

                                 o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

 

Zarząd Ochotniczej Straży Pożarnej w  Wiązownicy zawiadamia, że w dniu 28.08.2023 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zapytania ofertowego nr.2 z dnia 22.08.2023 na wykonanie  zadania: „ Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w miejscowości  Wiązownica,  gmina Wiązownica”, którą przedstawiła firma:

PHU   POŻ-POL  Damian Eitner  Ul. Drwęskiego 3   60-688 Poznań

 

Została złożona 1 oferta.

Wybrana oferta, złożona przez Wykonawcę spełnia warunki określone w zaproszeniu do składania ofert i przedstawia najniższą cenę za wykonanie  zamówienia.
Prezes OSP
Ryszard Knap

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

                                               INFORMACJA                                                        Wiązownica 28.08.2023

                                 o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

 

Zarząd Ochotniczej Straży Pożarnej w  Wiązownicy zawiadamia, że w dniu 28.08.2023 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zapytania ofertowego nr.1 z dnia 22.08.2023 na wykonanie  zadania: „ Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w miejscowości  Wiązownica,  gmina Wiązownica”, którą przedstawiła firma:

PHU   POŻ-POL  Damian Eitner  Ul. Drwęskiego 3   60-688 Poznań

 

Została złożona 1 oferta.

Wybrana oferta, złożona przez Wykonawcę spełnia warunki określone w zaproszeniu do składania ofert i przedstawia najniższą cenę za wykonanie  zamówienia.
Prezes OSP
Ryszard Knap

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2 NA DOSTAWĘ SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ w WIĄZOWNICY

 data zamieszczenia  -22.08.2023

 

  1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Wiązownicy
    2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    3.  Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:
        1) Podpora stabilizująca                                  2 szt
        2) ubranie specjalne strażaka 2 cz             2 kpl
    3 )Drabina nasadkowa drewniana               3 przęsła

Zapytanie ofertowe

I.  Przedmiot zamówienia:

Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Wiązownicy
II. Nazwa i adres Zamawiającego:
Ochotnicza Straż Pożarna w Wiązownicy
Wiązownica ul.Warszawska17B   37-522 Wiązownica
NIP 792 10 90 148
III. Terminy realizacji zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 12.10.2023 r.

IV. Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Wiązownicy
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.  Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:
1) Podpora stabilizująca                            2 szt
    2) ubranie specjalne strażaka 2 cz             2 kpl
3)Drabina nasadkowa drewniana              3 przęsła
.  Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą:
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
● formularz ofertowy,
● pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),
VII. Ocena złożonych ofert.
1. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert, a oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród złożonych ofert wybierze ofertę z najniższa ceną, a w przypadku, gdy wykonawcy złożyli oferty w takiej samej cenie, Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych. Oferta
dodatkowa nie może zawierać ceny wyższej, niż wskazana w ofercie pierwotnej.
4. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym winny być ustalone jako niezmienne i jednoznaczne.
VIII. Kryteria oceny ofert
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Nazwa kryterium Waga i liczba punktów Sposób oceny Wzór
Cena (Kc) 100% = 100 pkt. Matematyczny Najniższa cena ofertowa
————————————x100
cena oferty badanej
Punktacja przyznana w sposób określony wskazanym wzorem
1) Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.
2) Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia ostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
IX. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć  na adres zamawiającego  drogą elektroniczną na adres e-mail: ospwiazownica@onet.pl
2. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena ŁĄCZNA
4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego lub unieważnić postępowania bez podania przyczyn.
X. Odrzucenie ofert.
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
● treść oferty nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
XI. Termin i miejsce składania ofert:
1. Oferty należy złożyć do Zamawiającego w terminie do dnia  28.08.2023 r. do godz. 15.00
2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 28.08.2023 do godz. 15.30
XII. Sesja otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert jest jawne.
2. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
● oczywiste omyłki pisarskie;
● oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
● inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
XIII. Zmiany w umowie
1. Wszelkie zmiany zawartej umowy winny dla swojej ważności dokonywane być w formie pisemnej.
XIV. Postanowienia końcowe:
1. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
2. Zamawiający uprawniony jest do zmiany lub odwołania zapytania ofertowego, a także do unieważnienia postępowania bez wyłonienia wykonawcy i bez podania przyczyny.
3. Zamawiający dopuszcza, obok formy pisemnej, możliwość porozumiewania się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.

Prezes OSP Wiązownica
Ryszard Knap

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  2. Formularz oferty
  3. Projekt umowy

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1 NA DOSTAWĘ SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ w WIĄZOWNICY

 data zamieszczenia  -22.08.2023

  1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Wiązownicy
    2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    3.  Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:
      1) Miernik wielogazowy               1 szt
      2) Mostek przejazdowy                      2 szt
    3) Parawan namiot ochronny             1 szt

Zapytanie ofertowe

I.  Przedmiot zamówienia:

Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Wiązownicy
II. Nazwa i adres Zamawiającego:
Ochotnicza Straż Pożarna w Wiązownicy
Wiązownica ul.Warszawska17B   37-522 Wiązownica
NIP 792 10 90 148
III. Terminy realizacji zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 31.10.2023 r.

IV. Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Wiązownicy
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.  Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:
1) Miernik wielogazowy                    1 szt
    2) Mostek przejazdowy                      2 szt
3) Parawan namiot ochronny             1 szt

  1. Warunki udziału w postępowaniu.
    Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
    VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą:
    Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
    ● formularz ofertowy,
    ● pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),
    VII. Ocena złożonych ofert.
    1. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert, a oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
    2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
    3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród złożonych ofert wybierze ofertę z najniższa ceną, a w przypadku, gdy wykonawcy złożyli oferty w takiej samej cenie, Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych. Oferta
    dodatkowa nie może zawierać ceny wyższej, niż wskazana w ofercie pierwotnej.
    4. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym winny być ustalone jako niezmienne i jednoznaczne.
    VIII. Kryteria oceny ofert
    1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
    Nazwa kryterium Waga i liczba punktów Sposób oceny Wzór
    Cena (Kc) 100% = 100 pkt. Matematyczny Najniższa cena ofertowa
    ————————————x100
    cena oferty badanej
    Punktacja przyznana w sposób określony wskazanym wzorem
    1) Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.
    2) Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia ostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
    IX. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy złożyć  na adres zamawiającego  drogą elektroniczną na adres e-mail: ospwiazownica@onet.pl
    2. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
    3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena ŁĄCZNA
    4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    5. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
    6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego lub unieważnić postępowania bez podania przyczyn.
    X. Odrzucenie ofert.
    1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
    ● treść oferty nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
    XI. Termin i miejsce składania ofert:
    1. Oferty należy złożyć do Zamawiającego w terminie do dnia  28.08.2023 r. do godz. 15.00
    2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 28.08.2023 do godz. 15.30.
    XII. Sesja otwarcia ofert
    1. Otwarcie ofert jest jawne.
    2. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
    3. Zamawiający poprawi w ofercie:
    ● oczywiste omyłki pisarskie;
    ● oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
    ● inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
    XIII. Zmiany w umowie
    1. Wszelkie zmiany zawartej umowy winny dla swojej ważności dokonywane być w formie pisemnej.
    XIV. Postanowienia końcowe:
    1. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
    2. Zamawiający uprawniony jest do zmiany lub odwołania zapytania ofertowego, a także do unieważnienia postępowania bez wyłonienia wykonawcy i bez podania przyczyny.
    3. Zamawiający dopuszcza, obok formy pisemnej, możliwość porozumiewania się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    4. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.
    5. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.Prezes OSP Wiązownica
    Ryszard Knap

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  2. Formularz oferty
  3. Projekt umowy

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

➡️   Postępowanie: RG3-271.27.2023 Dostawa ubrań specjalnych strażackich na potrzeby OSP Wiązownica

Zapraszamy do składania ofert: ➡️ https://platformazakupowa.pl/transakcja/806729 ⬅️

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….


➡️ Postępowanie: RG3-271.23.2023 „DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZEGO Z UKŁADEM NAPĘDOWYM 4X4 PRZEZNACZONEGO NA WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI OSP WIĄZOWNICA”

Zapraszamy do składania ofert: ➡️ https://platformazakupowa.pl/transakcja/787581 ⬅️

 

➡️ Informacja z otwarcia ofert:

1. Zamawiający informuje, że w dniu 13.07.2023 r. o godz. 09.30 na platformie zakupowej zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica dokonano otwarcia ofert, złożonych przez Wykonawców w postaci elektronicznej.

2. Termin realizacji zamówienia: 100 dni od dnia podpisania umowy.

Złożono następujące oferty przetargowe: (Złożono jedną ofertę)

Frank-Cars Sp. z o.o.

ul. Jagiellońska 147/151

42-200 Częstochowa

Cena Oferty: 303 929,00 zł

Wykonawca dostarczy lekki samochód ratowniczy na podwoziu, FORD RANGER 4×4


➡️ Postępowanie: IZ.271.26.2022 DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO Z UKŁADEM NAPĘDOWYM 4X4 PRZEZNACZONEGO NA WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI OSP WIĄZOWNICA

Zapraszamy do składania ofert: ➡️ https://platformazakupowa.pl/transakcja/652558  ⬅️

 

➡️ Informacja z otwarcia ofert:

1. Zamawiający informuje, że w dniu 30.08.2022 r. o godz. 09.30 na platformie zakupowej zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica dokonano otwarcia ofert, złożonych przez Wykonawców w postaci elektronicznej.

2. Termin realizacji zamówienia: 100 dni od dnia podpisania umowy.

Złożono następujące oferty przetargowe: (Złożono jedną ofertę)

 

Przedsiębiorstwo Specjalistyczne „bocar” Sp. z o.o.
Korwinów ul. Okólna 15
42-263 Wrzosowa

Cena Oferty: 968 944,00 zł

Wykonawca dostarczy średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu VOLVO FL280 4×4


Ochotnicza Straż Pożarna w Wiązownicy ogłasza konkurs ofert na dostawę niżej wymienionego asortymentu.

1. Pompa do wody brudnej szlamowa o wydajności nie mniejszej niż 1600 l/min WT40X 1 szt.
2. Wąż tłoczny W 110 /20 ŁA 12szt.
3. Smok ssawny skośny 110 1 szt.

Pompa szlamowa i węże tłoczne  będą posiadać ważny aktualny certyfikat CNBOP w Józefowie w formie papierowej.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najkorzystniejsza CENA asortymentu.
Ceny prosimy podać za każdy asortyment indywidualnie (cena jednostkowa wraz z podatkiem VAT)
Za zrealizowane zamówienie zostanie wystawiona faktura VAT na OSP Wiązownica w formie przelewu z 30 dniowym terminem zapłaty. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego uregulowania należności po otrzymaniu przyznanej dotacji .
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z przeprowadzenia konkursu ofert bez podania przyczyn.

Asortyment zostanie przesłany zamawiającemu na koszt wykonawcy zadania na wskazany adres przez zamawiającego.
Na realizację zamówienia zostanie sporządzona umowa na wykonanie w/w zadania.
Jednostka OSP w Wiązownicy prosi o złożenie oferty cenowej na wyżej wymieniony asortyment – na adres –      ospwiazownica@onet.pl
Sprawy nie zawarte w ogłoszeniu zostaną uregulowane w umowie na realizację zadania.
Oferty prosimy przesłać do dnia 16.11.2021 tj. wtorek do godziny 16:00.
Oferty przesłane po godzinie 16 nie będą brane pod uwagę ( zebranie zarządu ).

Wygenerowano dnia 02.11.2021.


Ochotnicza Straż Pożarna w Wiązownicy ogłasza konkurs ofert na dostawę niżej wymienionego asortymentu.

1. Drabina strażacka nasadkowa drewniana 4 przęsła
2. Piła ratownicza spalinowa MS 231
3. Butla aparatu ODO Fenzy kompozytowa 2 szt.
4. Radio-telefon nasobny PD565 Hytera + ładowarka + mikrofono-głośnik 1 kpl.

Drabina strażacka będzie posiadać ważny aktualny certyfikat CNBOP w Józefowie w formie papierowej, butla aparatu z możliwością legalizacji na dłuższy okres, radio-telefon zaprogramowany na kanały nadawcze i odbiorcze zgodnie z wymogami na odpowiedni powiat.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje cena.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych.
Za zrealizowane zamówienie zostanie wystawiona faktura VAT z sześćdziesiecio dniowym odroczeniem płatności lecz z możliwością dalszego odroczenia. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego uregulowania nalezności po otrzymaniu dotacji z WFOŚiGW.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z przeprowadzenia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Na realizację zamówienia zostanie sporządzona umowa na wykonanie zadania.
Jednostka OSP w Wiązownicy prosi o złożenie oferty cenowej na wyżej wymieniony asortyment.
na adres   osp wiazownica@onet.pl
Sprawy nie zawarte w ogłoszeniu zostaną uregulowane w umowie na realizację zadania.
Oferty prosimy przesłać do dnia 16.04.2021 tj. piątek do godziny 17:00.
Oferty przesłane po godzinie 17 nie będą brane pod uwagę ( zebranie zarządu ).